6e dag Suriname - Reisverslag uit Combe, Angola van Ellen en Cees Eijk - WaarBenJij.nu 6e dag Suriname - Reisverslag uit Combe, Angola van Ellen en Cees Eijk - WaarBenJij.nu

6e dag Suriname

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Cees

26 Augustus 2014 | Angola, Combe

De vorige dagen ga ik niet opnieuw schrijven, misschien worden ze nog eens verstuurd. Vanmorgen na een heerlijk uitgebreid ontbijt Galibi weer met de boot verlaten. Een tocht van anderhalf uur, met wild water. We waren weer zeiknat. Echt verzopen katten. Wel weer mooie tocht over Marewijnerivier . Met aan beide kanten oerwoud. Aan het einde overgevaren naar Frans Guyana. Daar een rondleiding gekregen door het strafkamp waar vroeger de Franse criminelen naar toegebracht werden. Zaten er niet lekker bij daar. Nog even op een terras in de schaduw gezeten, want het is bloedje heet. Weer terug gelopen naar de boot en naar Suriname terug gevaren. Voor de zoveelste keer kledder nat. In Albina de lunch gebruikt. Was weer heerlijk vis met rijst en groente. Voor Cees was er kip. Toen de weg weer terug naar Paramaribo. Een rit van 2 en een half uur met een drink en plasstop onderweg. In de stad onze gezellige medepassagiers bij hun hotel afgezet. Misschien hebben we nog meer trips gezamenlijk. Daarna wij met onze vaste medepassagier in ons hotel afgezet. Geweldige 4 dagen achter de rug.

• 27 Augustus 2014 - 08:15

Saskia Gerrits :

Jammer zeg van het verslag van de afgelopen dagen .
    Toch maar even opnieuw maken zou ik zeggen !
    Antarctica heb ik op die manier ook dubbel beleefd ...... En soms zelfs wel drie x .
    Dat is het nadeel van deze site .
    Ben benieuwd wat jullie nu gaan doen .
    Geniet maar lekker verder. Doen wij ook eindelijk weer eens vandaag .
    XXXXXX uit een stralend brabant

• 27 Augustus 2014 - 08:43

Ine Van Oorschot:

Geniet ervan.
    Jullie nat nou wij ook gisteren niet normaal zoveel regen.
    Ik geloof dat jullie huis nog voorbij kwam in de modderstroom voorbij.
    Ze zijn hier aan het plukken dus konden genieten gister.
    Groetjes Gerard en Ine.

• 27 Augustus 2014 - 09:23

Leomar:

Klinkt goed... en met warmte is een natte kledder welkom toch???? Hahah